Eh, okej

Jag och några kompisar var på bio förra veckan. Vi såg den nya Batman-filmen: The Dark Knight.
Jag hade bokat biljetterna och när jag frågade en av mina kompisar om han ville se den nya Batman-filmen så svarade han ja.
Följande dag möts vi vid SF bio för att se den. Här följer en liten dialog oss emellan.
Bara för enkelhetens skull så kallar vi denna kompis för Kalle.

Kalle: Tror ni Batman är bra eller ?
Jag: Ja, jag hoppas det, den har fått skitbra kritik och så.
Kalle: Aa. Men jag skulle vilja se den här The Dark Knight nån gång också.
Jag: The Dark Knight? Det är ju den vi ska se.
Kalle: Ahaa, är det Batman-filmen ?

Snacka om noll koll Kalle.

Kommentarer
Postat av: Sellepelle

haha, var det David?

2008-08-15 @ 16:32:31
Postat av: jeppster

japp. det var det ;)

2008-08-15 @ 17:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0