Vad heter gurkan ?

Ni vet den här gurkan, den som ingen egentligen vill ha. Den som man alltid petar bort från exempelvis hamburgarna på olika snabbmatskedjor. Den som har lite mörkare grön färg och är så slemmig att ingen vill ha den.
Vad heter den egentligen ?

Jag stod på Subway för ett tag sen och skulle beställa. Och då får man alltid samma frågor.

' Vad vill du ha för bröd ?
' Vill du ha salt och peppar ?
' Vilken dressing vill du ha ?
' Vill du ha allting på ?

På den senaste frågan så blir jag alltid lite, jaa hur ska man säga, lite besvärad.
Jag säger att jag vill ha allt utom oliver, jalapeños och ... Sedan står det still !
Va fasen heter den där jäkla gurkan? Det slutar med att jag pekar på gurkorna genom glaset och säger ' ..och såna där ', något som ju faktiskt inte ger ett helt bra intryck får man väl säga.

De där gurkorna borde sluta tillverkas, det är ändå ingen som vill ha dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0