Vad gör man?

Jag spelar inte längre fotboll, det är synd men kanske behövligt. Mina stora prov är avklarade för nu.
I och med de här två parametrarna har jag upptäckt ett nytt fenomen.
Rastlöshet.
Jag vet inte längre vad jag ska göra när jag kommer hem efter en lång skoldag utan att ha något överhängande att läsa. Det är en ny känsla för mig. Jag har märkt att jag har svårt att sova om jag inte har läst en massa teori på kvällen, jag blir inte riktigt trött.
Visst är det sorgligt?
Det är verkligen resultatet av alldeles för hårt studerande, en skada som förhoppningsvis inte är alltför bestående.

Vad ska jag göra när jag känner denna rastlöshet? Skicka era förslag till [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0