Fredagskvällen i bilder

Efter en vecka med tuffa prov är det äntligen lov. Det här är böckerna jag hade prov på.

Fyra tunga böcker

Man kan också välja att se dem från sidan.

Kolla jämförelsen med äpplet!

För att fira att proven genomfördes med lyckade resultat slog jag på stort.
Min favorittårta.

Världens godaste tårta

Jag var väldigt nöjd med tårtan.

Ohyes

Jag hade aldrig i mitt liv ätit en kokosnöt eller druckit dess vätska. Tiden var kommen.

Coconut

Jag fick lära mig att det inte är det lättaste att bryta sig in en kokosnöt, den är väldigt kompakt och dess skal är svårgenomträngligt.
Jag och min vän William fick bege oss ut i garaget i hopp om att öppna nötjävlen.

Helvetesnöt

Efter att vi hade fäst den i ett skruvstäd fick vi använda fantasin för att få den att ge vika.

Hammaren funkade inte

Vi var envisa...

Borrmaskinen kom fram

Det är väl tydligt att vi fick kämpa ganska hårt för att öppna kokosnöten. Trots att nöten gjorde allt den kunde för att inte kapitulera kunde den inte stå emot mig och Willam. Slutligen fick vi upp den och kunde hälla upp kokosnötssaften.

Äckligt

Vätskan smakade salt och någonting annat äckligt, ingenting jag rekommenderar.

Vi vann mot nöten

En allt som allt rolig kväll.


Kommentarer
Postat av: nicole

Korrekturläs och leta "så"!!! Minst ett finns;)

2008-10-25 @ 20:00:05
Postat av: jeppster

Vad menar Nicole? Jag hittade inte ett enda "så".

2008-10-26 @ 08:47:44
Postat av: nicole

höhö

2008-10-26 @ 18:18:28
Postat av: elin

böckerna bredvid ett äpple för att visa på den relativa storleken?

2008-11-01 @ 13:27:34
Postat av: jeppster

bra där elin, riktigt bra. det är snudd på en överintelligent betraktelse.

2008-11-01 @ 15:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0