Han kan fara åt helvete!

Chauffören som kör min buss idag är en såndär chaufför som har bråttom överallt.
Han kör förbi stopplinjen med två meter vid trafikljusen, han ger full gas och hårda, snäva inbromsningar vid hållplatserna, som om han inte vill stanna egentligen och sedan blåser han iväg i 70-75km/h på 50-väg.

Två gånger är han nära på att krocka med andra bilar under sträckan mellan Centralen och Hässlö.
Det är sådana chaufförer som skrämmer mig mest. Han har verkligen ingen känsla för ansvar, ingen känsla för att det sitter ett trettiotal personer i bussen som har det mesta av sin framtid framför sig, en riktig idiot är han.

Jag vill bara trycka på stoppknappen så snabbt som möjligt och kliva av den här dödsfördömda resan, ju fortare desto större chans har jag att överleva.
Jag sitter längst fram i bussen, jag försöker böja mig fram för att läsa namnet på hans namnbricka. Då kan jag kolla upp var han bor på eniro. Sedan ska jag besöka honom. Med kniven.

Då kan jag försäkra er om att han aldrig kommer köra oansvarsfullt igen, om han någonsin kör buss igen...den idioten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0