Glädjande

Jag fick ett väldigt gulligt sms här för någon dag sen. Det stod såhär:

"Vad jag är glad att jag får ha en jesper i mitt liv. Jag må inte träffa honom varje dag men att veta att han finns där gör allt så mycket lättare."

Jag blev väldigt glad när jag läste det och nästan lite rörd.
Men jag tänkte såhär, om någon känner att den vill skriva något liknande till mig, så är man mycket välkommen att göra det.

Fila bara ihop något fint och skicka därefter till 073 - 580 99 29, alla meddelanden mottages med ett leende. Ni behöver inte ens skriva vem det är ifrån, jag dömer ingen.

Kommentarer
Postat av: människan som skrev sms:et

haha, vad girig du är. Du vill bara ha mer , mer och mer! Haha

2008-09-24 @ 19:06:43
Postat av: Anonym

Äru inte rädd för att bli bombaderad av sms??

2008-09-24 @ 20:42:32
Postat av: jeppster

Svar till anonym:

Det skulle väl vara lite dubbelmoral att först be omvärlden om att skicka sms till mig samtidigt som jag är rädd för det?

Såå, nej, jag är inte rädd för att bli bombarderad av sms.

2008-09-25 @ 17:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0