Tror du på kärlek ...

Tror du på kärlek vid första ögonkastet, eller ska jag gå förbi en gång till?
Det är raggningsrepliken som jag alltid använder när jag ser nån fräsch tjej. Men det är konstigt. Någonting måste vara fel, den funkar nämligen inte.

En bekant till mig tycker att jag ska byta strategi, men helt seriöst, vilken tjej i sitt rätta sinne skulle kunna motstå den raggningsrepliken? Hm, inte någon jag känner eller skulle kunna komma att känna i alla fall.
Men något måste vara galet, jag ska komma på vad det är hade jag tänkt. Finns det någon som kan komma med ett förslag eller nåt? Det skulle vara intressant att höra vad en tjej har att säga om saken, i en objektiv synvinkel förstås.

Säger jag det för högt? Eller för otydligt eller förstår de inte poängen bara? Har jag haft oturen att alltid stöta på en tjej som inte fattar poängen?
Frågetecknen är många och skulle man kunna besvara dem så skulle man nog vara Gud, eller Eros eller Amor eller vafan han heter, den där snubben med vingar och pilbåge..

Ibland så ser jag hur en tjej blir liksom förblindad när jag drar min vers. Sedan fortsätter jag snacka och när jag har stått i typ en timme och oavbrutet pratat om mig själv så brukar hon konstigt nog dra sig bort från mig. Det här finner jag också mycket besynnerligt. Vad har jag gjort då egentligen?
Jag får känslan av att vid sådana tillfällen så är det inte min raggningsreplik som sinkar mig. Det är något annat.

Det är sannerligen en gåta, det får man säga. En gåta utan svar.

Kommentarer
Postat av: Melamed

hahaha, Jesper!!!

för det första, den lilla tjockisen med pilbåge är Cupid. för det andra, den där repliken är så 2007. prova att snubbla till framför de snygga tjejerna och säga lite diskret; "oj du var så vacker att man blev knäsvag..." ;)

2009-01-18 @ 20:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0