At the barber

Jag gillar min hårfrisör. Han är duktig och han gör som jag vill. Det var tredje gången jag var hos honom idag. Det roliga är att han aldrig kommer ihåg mig.
Varje gång jag har varit där har vi haft samma konversation. Är inte det ganska fantastiskt?

Tre gånger har jag berättat för honom att jag tog studenten i juni och gick på Hässlös gymnasium. Tre gånger har jag berättat för honom att jag har flygcertifikat och att jag planerar att studera vidare inom flyg. Tre gånger har jag berättat för honom att jag spelar fotboll. Tre gånger har vi konstaterat att vi har varit på samma fest. 

För mig som har ganska lätt att dra mig saker till minnes har jag oerhört svårt att förstå hur han inte kommer ihåg. Så många kunder kan han omöjligt ha, och om han nu har många, det är inte många som är engagerade inom flyg.

Men jag går faktiskt inte dit för att han ska komma ihåg mig, snarare för att han ska barbera mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jesper du ger ett mediokert intryck ;) vart klipper du dej?

2009-08-28 @ 19:03:39
Postat av: jeppster

jadu, emma, ingenstans som du känner till är mitt svar på den frågan ;)

2009-08-28 @ 19:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0