En härlig kille på 20 vårar!

Jag har alltid tänkt att jag vill skriva en kontaktannons. Dels för att jag finner det roande men också för att slippa alla dessa mail, sms, tweets, brev, post-it-lappar, ändlösa msn-konversationer och alla andra kreativa lösningar som olika tjejer försöker sig på för att få kontakt med mig. Nu ska ni få reda på vad jag verkligen söker.

Först lite om mig själv då.

Jag är snygg kille med mångfacetterade egenskaper. På samma gång ödmjuk och retsam skapar jag den perfekta balansen för den charm som är så typisk för mig. En karismabomb, helt enkelt. Nämnde jag att jag är utbildad pilot? Det är sant, är du ute efter en oförglömlig resa i solnedgången är jag mannen för dig!

Och nu till den jag söker, jag gillar nästan alla människor på ett eller annat sätt och har därför inte så höga krav på en tjej.

Du ska vara en riktig pärla på utsidan, sådär så att folk vänder sig om när du går förbi. Inte för lång men heller inte för kort, någonstans runt 170cm skulle vara lagom, absolut inte över 176, herregud! Jag vill kunna se ner på dig!
Du ska ha fallenhet för städning och övriga hussysslor. Är du bra på att stryka skjortor är det ett stort plus. Slutligen ska du vara helt till min vilja och taga korrekta åtgärder då jag kommer med befallningar.
Det gör inget om du är besläktad med Fernando Torres, det gör inget alls. Då kan du rentav få vara 177cm lång.
Du ska ha rika föräldrar och de får gärna ge oss en chrysler crossfire i bröllopspresent.
I övrigt har jag inte så stora krav.
Jo, förresten, du ska inte vara överdrivet smart heller, ganska många IQ-nivåer under mig skulle passa utmärkt.

Känner du igen dig? Hör av dig för faaan!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Ja din humor håller i sig Jesper. Här lyckades du nässtan överträffa dig själv ^^

2009-08-06 @ 01:42:12
Postat av: Jeppster

Haha, jo. Men det märkligaste är ändå att många tjejer har slutat höra av sig, helt plötsligt alltså.. Mycket underligt.

2009-08-07 @ 07:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0