Fredagskvällen i bilder

Jag var fotograf, bland annat.

grilll

Det var grillning hemma hos tvillingarna.

solsängar

Glassiga solsängar och grejer.

rum

Det här är tvillingarnas lingerie. Ja, ni kanske vet vad lingerie betyder. Men det var i alla fall så Mathias valde att benämna uterummet. Jag fnissade lite åt det men sade ingenting till honom.

grodan

De hade även..ehh, en något solbränd groda, det får man säga va?

stege

Om man är tillräckligt lång kan man säkert använda denna stege, annars vet jag inte hur den används.

sällskap

Här har vi gästerna. En salig blandning.

sompanboy

Antingen kände sig Sonny varm, eller så ville han bara visa sin överkropp. (Det lutar åt det senare. Man kan säga att han har ovanligt mycket kläder på sig för tillfället.)

berg

Berg är aningen retarded. Han tycker det är kul att spela fotboll för sig själv.

asg!

Här är en annan kille med hjärncellerna ur balans, mycket söt och så.

griis

En traditionell GRIS. Victor förlorade, shame on him!

helen

Helena älskar att bli fotad. På allvar. Det var bara otur att det slutade så här. Hon råkade precis få upp handen framför ansiktet. Vanligtvis ska hon vara med på alla bilder. En dryg fan.

dande

Sen lite dance, dance! Och jag var mest aktiv, fast det syns inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nicole säger: har inte börjat skriva än. måste fixa en grymt snygg design innan! hur gör man det?

2009-08-12 @ 21:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0