Orka vara lobotomerad

Jag har hittat ett nytt uttryck som jag gillar. Lobotomerad.
Nu går jag runt och tänker att folk är lobotomerade överallt.

Den här morgonen var jag lite trött och aningen mer vresig än vad jag brukar vara. Det bidrog till att jag hittade många personer på bussen som jag trodde var lobotomerade. Jesus Kristus vad hjärnaktiviteten är låg hos dessa människor, tänkte jag.
En kille skrattade för högt, jag gav honom diagnosen av lobotomi. En annan snubbe luktade rök, han var antagligen också lobotomerad. Sedan var det några snubbar som snackade med varandra och det som dem talade om fick mig att inse att de var väldigt lobotomerade, dvs mer än vanligt, om det nu kan vara så..

Kommentarer
Postat av: Anonym

jesper du skulle bli medicinare, tänk dig antalet diagnoser du skulle ha då att fördela bland allmänt pack. vad nyanserade dina dissar skulle kunna bli.

2009-02-17 @ 22:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0