Kan man göra så här?

Jag tycker egentligen inte om att vara hemma när städerskan är där, det blir en sådan obekväm stämning.
Men jag funderar på att köra en C.S-grej. Att sitta och inspektera städerskan noga. Att få henne att böja sig över mig för att städa mitt skrivbord. Att lyfta på benen för att hon ska kunna dammsuga under dem, men ändå göra det svårt för henne. Att säga till henne att hon missade något så att hon återigen får böja sig över mig så jag får se hennes späda kropp innanför städmunderingen. Då faller djävulen i mig och sedan skickar jag på henne utav bara helvete.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är konstig! haha :P Igår var grymt föresten, tack! :D

2009-01-25 @ 16:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0