Jespers nyårskarameller

Jag tänker blicka tillbaka lite på 2008 och sammanställa ett litet kollage, det blir antagligen inte särskilt intressant.

Nice poses.

Året började helt galet vilt!

-

Jag började min ganska korta karriär som pimp, får se om jag tar upp den igen vid senare tillfälle.

BRUM

I februari, närmare bestämt den sjunde blev jag 18 år och dagen efter (den åttonde för er som inte är helt kompetenta inom matematikens underbara värld) började jag övningsköra.

Fernando Torres

En av höjdpunkterna våren -08 får sammanfattas med denna bild.

Hata chelsea!

Någonstans var det Valborg, och vad gjorde jag? -Jo, jag satt hemma och hejade på Liverpool. Det var en sorglig historia...

Midsommar

Därefter blev det sommarlov och det var en go tid, lite för kort får man säga. Men mitt i där nånstans var det midsommar hemma hos William och det firades enligt svensk tradition med alla dess läckerheter. (Bilden är åt fel håll och jag orkar inte vrida på den, vicka på huvudet!)

Hahaha, berg!

Jag hann även med en semester på Kreta som var ganska trevlans. Det finns inga roliga bilder på det så jag tar en till från midsommar, en som jag gillar starkt. Observera att partyhatten fortfarande är på trots detta tillstånd av omedvetande. (återigen en bild åt fel håll, but endure)

snyggo

Man får inte glömma EM i fotboll, en för Sverige misslyckad turnering men för mannen ni såg längre upp väldigt mycket mer lyckad. Jag var ändå med och hejade fram svenskarna med alla de attiraljer jag kunde hitta. (söt som få bör tilläggas)

jonte da pimp

Sommaren blev som sagt kort och hösten började med en jävla fart. Någon gång i september firade jag jul - det kan ju tyckas lite konstigt, och det var det också. Jonathan fann sig själv i någon typ av drömscenario - och jaaaa, de pussar varandra!

Vackert värre.

Mhm, jaha. Hände det något annat roligt? Tjaa, lite kanske. Jag gräver vidare bland bilderna och hittar Hässlös maskerad. Jag vet inte om jag vill kommentera bilden, gör edra egna antaganden.

BRUM

Jag får ju inte glömma att jag tog körkort i september, den tjugosjätte (26) för att vara exakt.

Konstant studerande

I övrigt tillbringade jag hösten som en ambitiöst studerande elev.


Vi i klassen slog in skolan med julklappspapper. Jag har tyvärr ingen bild på detta, men visualisera en skola som ni tror är helt inslagen i papper, resultatet ni får multiplicerar ni med tio och ni bör då få en uppfattning om hur mycket papper det var.

-

Det var även en julmiddag vilken innefattade lite roliga händelser. Jag hade ingen kanonbra bild som ni kanske märker, men det får vara lite symboliskt.

Schulman

Året har utgjorts av en mängd olika prövningar inom områden i vilka jag inte har varit i förut och det har varit tämligen påfrestande. Det finns dock en man som har hjälpt mig genom denna tid av oro och han förtjänar en plats här.
Allas vår favorit (kanske inte allas) - Alex Schulman

Jag tänkte avsluta med att bli lite sentimental, ta med lite bilder på personer som betyder mycket för mig och sådär, men det gör jag inte. Ingen nämnd, ingen glömd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0