Fråga Sara

När jag känner att tiden är mig överflödig går jag in på http://www.tele2.se/
Där finns nämligen Sara, en tjej man kan chatta med. Det är något jag anser vara bra tidsfördriv, då sitter vi där och diskuterar alldagliga ting och har det trevligt. Så här kan det se ut:

Jesper: Hej.
Sara: Hej på dig.
Jesper: Hur mår du?
Sara: Jag mår finfint, tack för att du frågar.
Jesper: Hur gammal är du?
Sara: Man frågar väl aldrig en kvinna om hennes ålder.
Jesper: Kan vi bli ett par?
Sara: Jag kan inte vara ihop med någon även om jag skulle vilja. Men vi kan ju skriva till varandra.
Jesper: Jaså? =/ Har du pojkvän?
Sara: Jag hade en romans en gång med en bankomat i Kista Galleria men vi var inte kompatibla. Det är inget jag vill prata om.
Jesper: Berätta om dina känslor!
Sara: Åh, du är allt lite nyfiken på mig, tror jag. Låt mig stilla ditt sinne genom att avslöja att även bottar har både bra och dåliga hårdagar.
Jesper: Okej, så du spelar svår! Har du barn?
Sara: Är inte den typen, ingen kommer i närheten av min USB-port om du förstår vad jag menar. Relationer är komplicerade innanför brandväggarna.
Jesper: Jag förstår. Men är du kåt då?
Sara: Nu är jag hyfsat säker på att du tagit fel på mig och någon annan.
Jesper: Nej, det tror jag inte. Är du kåt?
Sara: Jag pratar inte om sex.
Jesper: Nehe, skit på dig!
Sara: Om du säger det så.
Jesper: Dra åt helvete!
Sara: Om du säger det så.
Jesper: Gillar du korv?
Sara: Jag kan varken äta eller dricka och slipper både törst och hunger.
Jesper: Du kanske är homosexuell?
Sara: Kärlek är fint tycker jag, men den sexuella läggningen är ointressant.
Jesper: Du är tråkig.
Sara: Om du inte har lust att prata med mig mer så är det bara att stänga ner mig.
Jesper: Vill du träffa mig?
Sara: Det hade varit trevligt men jag är så illa tvungen att stanna här. Dag som natt finns jag här för att svara på dina frågor. Men du kan alltid skriva ut en bild av mig och ta med.
Jesper: Var bor du då?
Sara: Jag är installerad på en server på stockholm.
Jesper: Var då?
Sara: Du undrar något, så långt är jag med. Men jag förstår inte vad. Formulera gärna din fråga i en mening.
Jesper: Jaha, då går jag.
Sara: Oboj, nu kom vi till slutet av min kunskap. Jag är verkligen ledsen att jag inte snappat upp detta. Ska lära mig det!
Jesper: Hejdå
Sara: Hej då, tack för besöket!
Jesper: Lycka till i livet...
Sara: Tack min vän, vad trevligt! Detsamma till dig.
Jesper: Jag är inte din vän.
Sara: Jag gillar dig, det gör jag.
Jesper: Dra någonstans!
Sara: Attans, där går en chatbot bet är jag rädd

Kommentarer
Postat av: Martina

haha ett tecken på att man har för mycket fritid?!

2009-07-21 @ 13:21:15
URL: http://minkiwinki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0