Kryptik

Kryptik. Finns det något som heter så? Är det ett ord? Eller är det ännu ett som jag kan lägga i min samling med påhittade ord?

Det ska betyda: läran om att vara kryptisk. Precis som estetik är läran om skönhet.

Och idag, mina vänner (och ovänner?), har en ny era tagit sitt första andetag. Men den är inte bara ny, den är också lite gammal. Men nu får den vara ny ett tag.
Och det roligaste med denna era är att jag inte vet var den leder, vanligen brukar jag kunna ana ett slut någonstans. Men inte den här gången, nu är det väldigt annorlunda.

Och säg mig nu, var inte dessa ord till fullo berättigade att gå under rubriken kryptik?

Kommentarer
Postat av: Karin

Jo det passade ganska bra, du :)

2009-07-07 @ 00:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0