Project Ängsö DEL I

Några bekanta till mig har skapat en liten filmserie, det är amatörsmässigt och aningen tråkigt för dem som inte känner de här grabbarna. Men det kan finnas ett litet underhållningsvärde i det hela, det finns i alla fall en sekvens som jag upplever en gnutta intimiderande. Det här är ett videoklipp som endast bör ses om man har mycket fritid.
De två andra delarna kommer inom kort.
(för övrigt funderar jag på att bli någon typ av säljare en dag, vad tror ni om det?)



Vid några tillfällen hänvisas det till ett PM, om intresse finns är jag säker på att min assistent kan fixa fram dem dokumenten. Hon har ändå inte så mycket för sig så här under sommaren.
Ni kommer i kontakt med henne här: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0