Vilken man!

Om jag var kvinna, då skulle jag vilja ha mig. Hör ni det? Era jävla as.

I en utopi skulle alla män vara som jag. Det är härmed bekräftat. Vilken tjej vill inte ha en i hemmet dedicerad man, som sliter och sliter.

Men ordet utopi har inte sin betydelse för ingenting.

-Nej, det är en låtsasvärld som är ouppnåelig. Men det finns vissa som klarar av det, vissa som behärskar alla dessa egenskaper.
Japp, jag skulle satsa på mig.

Idag har jag, i min vuxenhet och mognad;
-tvättat
-varit hos läkaren
-diskat
-lagat mat
-hängt tvätt
-gjort matlåda
-dammsugit hela lägenheten (den är 100kvm, herre jesus i helvete, det tog mig 2,5h)
-torkat golv
-putsat diskbänken
-matat katterna
-tömt den förbannade kattlådan
-gjort ett ärende på posten
-talat med skatteupplysningen
-jobbat

Ja, listan kan säkert göras ännu längre. Men ni har väl förstått principen, jag har varit aktiv och duktig och nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Martina

jag är såå stolt, du gör mig nästan rörd! haha!

2009-07-03 @ 21:23:34
URL: http://minkiwinki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0