Trötthetstecken?

När man somnar på den femton minuter långa bussturen från Centralen till Vetterstorp, är man trött då?

När man står i duschen på morgonen och lutar huvudet mot väggen och slumrar till, är man trött då?


När man sitter framför datorn och börjar få svårt att läsa vad det står på skärmen för att snurrar i huvudet, är man trött då?

När man sitter vid bordet och har ätit klart sin måltid och somnar med huvudet mot bordet, är man trött då?

När klockan är 20.15 och man inte kan hålla ögonen öppna eftersom ögonlocken av någon outgrundlig anledning faller tillbaka hela tiden, är man trött då?


När man ..... jaaa, ni har väl fattat vinken? Jag är trött.


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag somnade på pendeln påvägen hem idag.. Trodde jag hade hamnat i Väster Haninge, men det hade jag som tur var inte! ;D

2009-03-27 @ 23:07:23
URL: http://bdk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0