Är faktiskt ganska nöjd

...med mig själv. För ovanlighetens skull (not).

Jag har redan äntrat fasen då jag inser att det snart är över. När man blckar tillbaka lite på den tid som har gått kan man väl komma till några konklusioner.

Jag har vuxit, åt flera håll. Både uppåt och utåt. Och det är ju inte bara positivt. Men jag har nog vuxit lite som person också (vill jag tro).

Jag har nog blivit aningen missförstådd också, många som kände mig innan Hässlö skulle aldrig betrakta mig som elak, eller oärlig, eller något sådant trevligt.

Men ändå var jag nöjd med mig själv, varför? -Jo, har faktiskt lärt känna en hel del människor som är trevliga.
Och jag är ju lite avant garde i det här med att bilda vänskapsband, något som jag för övrigt är rätt stolt över.

Aja, nog pratat om mig. Ska ut och springa två mil nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0