ANEBFJ

"Hmm, skum förkortning" tycker ni.. -Och jaa, det kan jag väl hålla med om.

A New Era Begins For Jesper står det för, det är väl i enlighet med logikens alla lagar.

Hur som helst har det ju också en mening, en betydelse, tro det eller ej. Folk i min närhet går sina egna vägar och det får dem ju göra. De asen.
Kvar står jag i Västerås och börjar på ett nytt jobb, och eftersom jag har bytt jobb kan jag ju lika gärna byta kompisar.

Alla ni som anser att ni känner mig, adjö! Jag ska finna nya människor att utforska, att bedraga, att lura än hit och än dit, precis som jag har gjort med er tidigare. Ooh, vad det ska bli kul! (försök att visualisera ett "evil laugh")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0