Arbetsförmedlingen

Japp, jag skulle dit idag. Klockan 13 var jag inbokad för att träffa Annelie, en arbetsförmedlare.

Jag är inte den som glömmer saker, brukar ha stenkoll på allt.
Idag hände något som jag nästan aldrig har varit med om tror jag. Jag uteblev från mötet, jag glömde bort det. Fantastiskt! Jag blev påmind av en bekant och blev alldeles häpen av att jag hade missat mötet.

Hon förstod inte alls allvaret i det hela. Tänk om de är sura på mig där borta nu. Äsch, jag bryr mig väl inte om dem, jag är mer bekymrad över denna lucka i min hjärna. Vad hände? -Jag vet inte.

Men det här är en dag som jag inte kommer glömma. (det är ju den elfte spetember, herregud!)

Kommentarer
Postat av: en bekant

Så jag är en bekant.

2009-09-14 @ 11:50:25
URL: http://hairflipaway.blogg.se/
Postat av: Jeppster

Haha, orka ta illa upp!

2009-09-14 @ 16:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0