Jag är smart! Och lite busig.

Det är lite svårt att finna en parkering i centrum på en vardag i Västerås. Jag har febrilt letat runt efter ställen där man inte behöver betala eller ha parkeringstillstånd.
Till slut fann jag det! På Silvans kundparkering. Två timmar för besökande stod det. Tjaaa, jag är väl besökande på ett sätt, tänkte jag.
Där står nu min bil.

Det tråkiga är att det ligger en bit bort, 1467 meter för att vara exakt (jag mätte med GPSen). Det tog mig 11 minuter och 27 sekunder för att tillryggalägga den sträckan.

Men jag tänkte lite på det här med att bara besökande. Jag behöver en täckmantel, någon som säger att jag faktiskt är på Silvan.
Om någon frågar efter mig, vet ni därför vad ni ska svara! -Att jag är på Silvan.

Hör ni det? På SILVAN! Ni kan säga att jag letar efter spackel eller något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0