The International Day of Peas

Igår pratade vi lite om världsfredsdagen. Idag är det den internationella ärtdagen. Nehe? Ni har inte koll på det heller. Va fan är det med er? Era sorgliga jävla as.

Har ni ingen tillgång till media kanske? Är ni som Oscar som gick i min klass förut som inte hade någon TV, allmänt känd som Oscar utan TV. Jag trodde det hela var en skröna, ett påhitt, tills jag fick höra om hans syster. Alice utan TV.
Men det är absolut inte min poäng!

Jag blir på allvar förargad över att folk inte har koll på ärtdagen. Här har jag ätit ärtor hela dagen och jag stod och hängde på låset till ICA Maxi för att jag trodde att det skulle vara en så stor rusch mot ärtorna. Jag köpte tio paket och när jag på kvällen vandrade hem från jobbet och sprang in en snabbis på COOP var där massor med ärtor kvar.

TYCKER FOLK INTE OM ÄRTOR, KANSKE?

peas


Kommentarer
Postat av: Emma

Gissa vem som visste detta instinktivt och åt hemmagjord ärtsoppa precis nyss?

2009-09-22 @ 22:42:41
Postat av: Jeppster

Haha! Fan va rätt!

2009-09-23 @ 07:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0