Jag glömde!

Jag är tillbaka från mitt sommaruppehåll.
Välkommen tillbaka!

Jag hoppas innerligt att ni har saknat mig. Jag har saknat mig! Tre veckor av inaktivitet.. och jag missade visst att berätta att jag skulle vara borta.
Till stor del beror det på att uppehållet inte var helt avsiktligt, likväl var det behövligt.

Hösten har tagit sin början och jag har vidtagit de åtgärder som är nödvändiga för den kommande tiden. Blockerat de människor jag inte orkar med, blockerat de människor som inte orkar med mig (det finns faktiskt några), rensat min kontaktbok, tagit bort lite folk på Facebook, jaa, ni vet. Sådana VIKTIGA saker.
Jag har några tack att utdela. Det är sådant jag är bra på.

Tack Karin för vykortet!
Tack Emma för vykortet!
Tack Emelie för vykortet!
Tack Sofia för vykortet!

Och just ja, tack mamma och Elin för vykortet! Er ska man inte glömma.

På något sätt kommer jag att återgälda er, det är en annan sak jag är bra på. Jag har ju många sådana. Saker jag är bra på alltså. Och jag är dessutom bra på att konstatera dem.. Ja, ni förstår.

En bild från Skottland får avsluta detta otroliga inlägg!

skottland

Kommentarer
Postat av: Ann-Therese

Ja nu börjar jag verkligen vänta på återgäldandet, men känns hedrande att bli nämnd

2010-08-27 @ 22:58:44
Postat av: Jeppster

Ann-Therese, du missar ironin. Det hela går ut på att vykorten var återgäldning mot mig eftersom jag skickade först..

2010-08-27 @ 23:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0