Inspired by C.M.A.S.

Känner ni igen detta? Det är den så kallade beskrivningen av det som nästan är min blogg. Inspired by C.M.A.S.
Det måste ju betyda något, inga floskler på denna sida inte.

Vad betyder det då? Är det någon som har funderat över detta? Jag har svaret, förstås.
C- Carl M- Magnus A- Alexander S- Schulman

Inspirerad av Alex Schulman alltså. Det som står på den här sidan kommer i mångt och mycket från honom. Jag har tagit hans ord och placerat dem i egna meningar. Ibland stjäl jag meningar rakt av.

Det kan tyckas stöldaktigt, men det är så här det fungerar. Schulman har också stulit formuleringarna, men från någon annan och den har också stulit formuleringarna.

Kort och gott: Allting är reartikulationer av det som redan har skett. Reartikulationer.

Har man följt Schulman ett tag finner man som en observant läsare att i nästan alla mina inlägg finns det någon typ av pastisch på det Schulman har sagt eller gjort eller skrivit.

Alla tar efter någon annan, det gäller bara att ta efter rätt personer. Eftersom Schulman är en av Sveriges mest framgångsrika bloggare anser jag att jag har gjort ett klokt val. Mycket klokt. Bra Jesper!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommit in på VP?

2010-07-01 @ 15:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0