Jag ska flytta! -Igen..

Nu är det dags igen! Jag ska flytta för femtielfte gången i mitt liv. Ska snart börja klassificera mig själv som nomad, joo, det ska jag verkligen.

Förvisso flyttar jag inte särskilt långt. Jag flyttar från Stora Gatan 1 D till Stora Gatan 1 C och sen ett par meter nedåt. Ni hittar mig fortfarande i samma byggnad, så ni som ständigt besöker min bostad för att ta del av min gästvänlighet får nu leta er fram till mitt nya crib.

Det finns säkert ni som inte har varit hemma hos mig tidigare, och det är ju tråkigt för er. Men nu har ni möjlighet att se hur jag bor ändå, min lägenhet finns nämligen på Hemnet!

Ta en titt! JESPERS BOSTAD

Ehh, joo, justja! Tillträde på den nya lägenheten är inte förrän den första augusti, så ni behöver inte oroa er förrän efter det datumet.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vaaa? Varför ska ni flytta???

2010-05-16 @ 11:57:29
Postat av: Jeppster

Den är mindre! Jag blir äldre för varje dag som går och avser flytta hemifrån inom en snar framtid så då blir det lite för stort för mamma att bo ensam

2010-05-16 @ 15:20:05
Postat av: Åsa

okej:) trodde du bara blev yngre!

2010-05-16 @ 17:55:17
Postat av: Jeppster

Hehe, det kan man lätt tro! Jag vill ju inte vara den som följer med strömmen men i det här fallet har jag misslyckats ;)

2010-05-16 @ 18:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0