Valborg

Tid för Valborg och jag minns verkligen att jag hade roligt förra året. Eller jaa, mina minnen är inte direkt överflödiga, men jag vet att jag hade kul.

Se nu på den här bildserien!

riktiga bild 1

Jag och Berg är ute på äventyr i en bekants trädgård. Det är lite svårt att se djupet men jag är nedanför Berg. Det lysande objektet är min iPhone.

bild 2

Berg inser att han måste hjälpa mig att komma upp så han tar tag i min hand och drar.

bild 3

Och han tar i ännu mer, kom igen nurå!!

Bild 1

Och här är jag uppe, Berg trillar eftersom den plötsliga tyngden precis har släppt.

Kvällen avslutades med att jag och min vän David vandrade hem tillsammans. Detta efter att David inte hittat sina skor och efter ungefär 30 sekunders sökande givit upp.
Han tog istället första bästa skor han hittade, trots att dessa var två storlekar för små.

På vår vandring hem tillsammans sjöng vi Roxette-medley hela vägen. Det hela kom till någon sorts klimax då ett par i medelåldern stannade och lyssnade till hur vi sjöng "It must have been love". Mannen i paret dirigerade hos en aning med pekfingret och sjöng med i stroferna han kände.

Det här var år 2009. Tjugohundranio som det uttalas. Nota bene!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0