Status update!

Nej, det handlar inte om mitt busstreck. Sorry. Det förhalas med varje dag som går, väntar liksom på ett genombrott.

Denna uppdatering angår min gump - för att uttrycka det lite finare.
Det är en mer bokstavlig beskrivning av det som nu täcker 30 procent av min stjärt. För blåmärket har fan spridit sig. Och det låter ju olycksbådande! Jag läste dock på någon hemsida att det här är en positiv utveckling. Blåmärket sprider sig när blodet i svullnaden börjar skingras, därefter ska det tydligen genomgå regnbågens alla färger några gånger innan det slutligen försvinner. Tiden kan vara mellan två till sex veckor.

Det är väl härligt! Och JAA, mina ord är fyllda till toppen av ironi. Till toppen. Det är inte trevligt med en blå stjärt. Nej, det är det inte. Typiskt osoft faktiskt.

Jag var en gång på en tillställning där folk hade klätt ut sig till smurfar. Högst oklädsamt men ändå festligt på något sätt. Pionjäriskt. Lite så fast en mörkare ton och sen har vi min vänstra skinka.

Classic!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0